Svammel

Här är det tomt.
I kylskåpet alltså.
När morsan är sjuk i några dagar så händer det inte så mycket på den fronten.
(storhandling alltså)
Nu har jag skrivit en gedigen lista som min man får handla när han åker hem idag.
Det är slut på allt.
Fast alla ni som känner mig vet ju att jag skulle kunna trolla med knäna ett par dagar till utan problem.
Det finns säker på fisk och kött i frysen, men orka!!
Jonny ska senare på after work, på Flustret med en kompis.
Aarghh!! Det vill jag med.
Mina festargener börjar skrika nu.
Jag vill gå på fest!!
(Fast jag kanske överlever utan också, vad tror ni?)

Nu ska jag försöka att äta lite.
Kanske en omelett?
Jag törs nästan inte äta längre, tänk om det bubblar till!

Fatta hur mycket jag bloggar när jag är hemma och har TRÅKIGT.
Jag skriver sida upp och sida ner om bara en massa skit.
Tänk så mycket svammel det finns i den här skallen!!
Kan ju bero på att jag inte träffat en människa på flera dagar(förutom familjen då förståss)
Jag är för social för att sitta instängd här.
Jag behöver en fest!!
Lite party!
Har ni fattat nu vad dåligt jag mår av att inte få gå på sommarfesten ikväll?? VA!!??



Kommentarer
Postat av: Plutten

Jag tycker synd om dig min älskling. Puss på dig.

Jag tänker på dig (speciellt när jag svingar en bägare på Flustret).



DaMan in DaHouse

2009-06-12 @ 14:04:46
Postat av: Maggan svarar

Plutten(Jonny): Fuck you!!

2009-06-12 @ 14:11:02
Postat av: Mia

Jag kommer att sakna dig i kväll. Halva vårt lag är hemma och är sjuka. Hoppas festen blir lika rolig även när du inte är där. Tänker på dig. Kram

2009-06-12 @ 16:52:17
Postat av: Anita

Svamla på du!

2009-06-12 @ 22:10:53
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0