Det tar aldrig slut

Förkylningen bara fortsätter och fortsätter.
Trodde i min enfald att jag skulle må bättre i dag, men inte då.
Jag mår sämre i dag än vad jag gjort på hela veckan.
Fast det kanske är ett gott tecken, man ska ju må sämre innan man kan börja må bättre.
Visst? Visst?
Snön tar heller aldrig slut.
Precis när man börjar få lite hopp om barmark så snöar det igen.
I dag när jag vakade så snöade det lovikavantar ute.
Renoveringen här hemma ser man heller ingen ände på.
I går hämtades torkfläktarna, nu väntar vi på mattläggare som skall komma och lägga nya badrumsmattor.
Då ska allt ut ur båda toaletterna.
Toalettstolar, badrummsskåp, tvättmaskinen, torktumlaren, badkaret.....ja allt.
Det tar aldrig slut.


Kommentarer
Postat av: Anita

Jooodå! Det tar slut så småning om, då sitter du där med dina silikonbröst och minns inget av detta! ;o)

2009-03-05 @ 20:01:15
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0