Zoo

Har ni smakat Zoo på tablettask?
Det är godast tycker jag.
Jag menar godare än Zoo på påse eller på lösvikt.
Det finns ju Zooklubbor också, de smakar inte ens Zoo.
Varför får det heta lika när det inte smakar lika?
Zoo är godast på tablettask helt enkelt.
Undrar varför jag skriver om det då?
Kanske är lite godissugen kanske??
Zootablettask är det godaste godiset och Portello är den godaste läsken, tycker jag.
Mina favoriter sedan jag var liten.
Fast det smakade godare förr, allt ändras.
Godiset, läsken och glassen var godare när man var liten.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med, Zoo tablettask är supergoda.

2009-03-30 @ 18:53:04
Postat av: Anita

Jag e oxå godissugen ikväll!

2009-03-30 @ 19:16:48
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Marina

Min favvoask är Salta Katten...;o)

2009-03-30 @ 23:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0