Det var det det!!

Den här eftermiddagen gick fort.
Slutade kl 16, sen har jag bara shoppat.
Först en present till min kollega som just fått barn, sedan mat och dryck på Gränby.
Jonny kunde inte vara ledig i morgon, så jag handlade till i helgen så att vi kommer ut till husvagnen i sjysst tid i morgon.
( Oj, vilken konstig mening)
Nu ska jag vika lite tvätt, glo på tv och fixa disken innan jag slocknar som en klubbad om ett par timmar gissar jag.
I morgon hoppas jag på vackrare väder, idag har det mest regnat hela dagen.
Det har varit kvavt och jobbigt.
Nu längtar jag efter sommarvärme.
Appropå det så har jag ingen bikini.
Jag råkade koka min förra på 90º förra året, så den tappade all färg.
Att köpa bikini hör inte till min favoritsysselsättning direkt.
Det är inte lätt att försöka klämma in allt det här fläsket i en Itsy Bitsy Teenie Weenie Yellow Polka Dot Bikini.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lovely picture! ;O)

2009-05-28 @ 22:20:42
Postat av: Marina

Fy bubblan va läskigt...;/ Kanon med Bubblerooms små dockor i reklamen under - snacka om motsatser.

Btw...bikini är inte roligt att köpa oavsett size.;o)

2009-05-28 @ 23:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0