Dongel

Det tog ett tag att komma ut på internet via dongeln.
Jag var tvungen att installera om och ha mig, men nu funkar allt som det ska.
Vi är ute i husvagnen och den utlovade solen lyser med sin frånvaro.
Men det gör inte så mycket, vi har mysigt ändå.
I dag väntar vi grillgäster.
Sönerna plus kusin Frida från jämtland kommer hit och dricker upp vår öl lite senare i dag.
Hoppas att vi slipper grilla i ösregn bara.
(Jäklar! Jag har glömt att lägga köttet i marinad.)
Nu ska jag sätta mig där ute och bara kolla på båtarna och lyssna på fågelkvitter.
Kram hela da´n!!

Första kvällen i husvagnen
       
   




Kommentarer
Postat av: Eivor

Ha en mysig helg med ungdommarna och ladda batterierna till er själva. Jag hoppas att du är bättre i din allergi Maggan . Kramar i mängder.

2009-05-09 @ 12:05:16
Postat av: Anette

Mysigt värre..själva grillar vi hemma på diskbänken i elgrillen och kollar väl på nåt sunkigt Robinson..när ja int bitter..

2009-05-09 @ 16:08:00
Postat av: Anita

Hoppas att ni får en fin kväll! :O)

2009-05-09 @ 16:25:51
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0