Regn

Det känns tungt att kliva upp idag när regnet droppar utanför fönstret.
Jag har haft / har astma hela natten så jag känner mig helt slut, tur att det är kort dag idag (nästan)
Ska tillbaks ikväll och ha P-möte.
Har lovat Ludde att åka tilll stan och köpa kläder i eftermiddag.
Dojjor på Stadium, 800 kr.
Jeans på J&J, 800 kr.
T-shirt, 200.
Skjorta, 350.
Hur ska mamma ha råd att köpa vin och gå på krogen sen då? ;0)
Fy vad det pissar idag! Tur att vi fått nya regnkläder på jobbet.
Nu ska jag sätta i mig en tallrik gröt.
Puss å Kram, Hela da´n!!

Kommentarer
Postat av: Anita

Ja, inte är det lätt att få pengar över till lite vin inte! ;O) Du får börja brygga eget! :O)

2009-05-04 @ 07:29:08
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0