Sötsugen!!!

Var gör jag av mitt sötsug?
I bland blir jag bara såååååå galet sockersugen.
Som ikväll t ex.
Jag tror jag tar mig en stor kopp te med honung i.
Jag tordes inte ens ge mig ut på kvällspromenad, då hade jag genast gått till " Heidan" och handlat godis.
Det blir så här när jag inte äter som jag ska.
I dag har jag bara käkat frukost och middag, ingen lunch!!! och inga mellanmål.
Ajja Bajja!!!
Jag vet ju att det är fel men ändå gör jag så ibland.
Jag slarvar på helgerna.
SLARVMAJJA!!!!
Vilken tur att vi inte har något onyttigt hemma, då hade jag svullat för längesen.
Jag kan inte ha sötsaker hemma, då är de slut på nolltid.
Jag trycker i mig det direkt.

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag hade muin attack igår när Pelle köpte en jätte påse! :O/

2009-05-24 @ 22:29:48
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0