Denna dagen ett liv

Jag har varit på väg hem hela dagen.
Men det rullar på och helt plötsligt så är kl 16.15.
Den här dagen tillhör väl inte en av mina bästa men med lite possitiv attityd så går det mesta.
Nu skall det bli skönt med en lugn kväll i hemmets vrå.
Jag fortsätter med "operation rensa frysen" så just nu tinar jag något gult i mikron.
Det skall bli intressant att se vad det kan vara.
Är det oätbart så får jag gå över till plan B, pannkakor.
Jag önskar dig en skön kväll.
Själv skall jag kolla på "Äntligen hemma" och fortsätta med mitt sovrum
Toodeloo!!



Kommentarer
Postat av: Anita

Kul bild! :O)

2009-11-10 @ 18:19:43
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0