I arla morgonstund...

...sitter jag här och försöker komma på något att skriva.
Det är inte så lätt att tänka när man bara vill krypa tillbaks till till
varma, sköna säng igen.
Kl 06.00 på måndagsmorgonen så har man lätt lite hjärnstillestånd.
I dag slutar jag tidigt och då skall jag åka och handla, det är det enda som är säkert.
Annars så händer det inte så mycket den här veckan.
Fortsätta att plocka här hemma, pyssla och greja.
Jag är sugen på att handarbeta, det var 100 år sedan.
Ett litet broderi till jul vore skoj.
Jag har ju en hel del påbörjade men jag vet inte var allt garn tagit vägen.
Jag får kolla upp det i eftermiddag.
Jag har fortfarande ont i halsen, men så länge huvudet sitter där det ska så pallrar jag
mig iväg till arbete.
En ny vecka hörrni! å snart är det jul.
Kram hela dan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon! Jag känner oxå av min förkylning fortfarande, idag är det ett öga som som rinner och är rött. Nu blir det hotellfrukost!

2009-11-16 @ 08:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0