Kom i håg

  • Att Ludde skall till barnläkaren kl 08.30 för astmautredning.
  • Att ta med foton hem plus mall på mitt minneskort
  • Handla
  • Ta med tomflaskorna till bilen
  • Att ringa vårdcentralen och beställa tid för vaccination.
  • Ringa Knut
Annars så är det väl inget speciellt som händer och fötter i dag.
Jobba, käka, skita och sova.
Halva veckan är snart gjord igen.
I ett flygande fläng, precis som vanligt.
Tycker inte ni att jag varit ovanligt frisk den här hösten?
Det tycker jag och det är så skönt.
Hoppas nu att inget händer bara för att jag skrev så här i bloggen.
Peppar, peppar...
Tvi, tvi, tvi!
Ha en bra dag alla mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här behöver man inte boka tid för att ta vaccinationen - det är dropp in!

2009-11-04 @ 16:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0