Kväll igen då

Dagarna går fort när man sover mitt på dagen.
Nu har vi nyss ätit och killarna sitter i vardagsrummet och spelar gitarr och sjunger.
Det är roligt att se att de har skoj tillsammans.
Det är ju ingen självklarhet att man skall gilla att umgås bara för att man är syskon.
Jag har knappt ätit idag och vad blir resultatet av det måntro?
Jo, GODISSUG!!!!
Jag kanske kan muta Ludde att gå till Willy´s om en stund.
Det skulle ju vara gott med lite godis till "Äntligen hemma" kl 20.00
Min huvudvärk håller sig till ett svagt dunkande i bakhuvudet så länge som jag går på Alvedon.
Jag skall nog lägga mig och hämta lite juinspiration från min jultidning som jag köpte  här om dagen.


Saker som jag skall köpa när jag får lön:
  • Kakeldekorer till köket.
  • Kuddar och kuddfodral att ha på sängen.
  • Lampor till min "nya" adventsstjärna.
  • Ord att sätta över sängen från Mamsell K.
  • JULKLAPPAR!!!
  • Broderi.
Listan kan bli hur lång som helst, men min lön räcker tyvärr inte hur långt som helst.
Men att drömma sig bort i tidningar kostar ju inget.

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag vill oxå ha en ett julmagasin - köpa i morgon kanske!

2009-11-17 @ 20:42:02
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0