På tv i kväll

I kväll vill jag kolla på Niklas mat och Lyxfällan.
Jag skall flirta med Jonny så att han följer mig ner till källaren och hjälper mig att leta efter taklampan som jag vill ha här i sovrummet.
Han säger att den är trasig men jag tror inte på honom.
Egentligen så skulle jag vilja he en sån där fin prslinslampa med blommor på, de som har ett speciellt namn som jag aldrig kommer ihåg.
Jag har försökt att leta på Blocket men det är inte så lätt när jag inte vet vad jag skall söka på.
Eller så skiter jag i lampan i källaren och letar någon annan på blocket istället.
En fin kristallkrona kanske?

Kommentarer
Postat av: Barbro Binda

Tiffanylampa? Kram och krya på dig Maggan! :-)

2009-11-12 @ 19:09:26
URL: http://barbrobinda.blogspot.com
Postat av: Nina

Kort?

2009-11-12 @ 19:50:34
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Maggan svarar

Nina: Jag hittar inga kort. Har försökt att leta på nätet men jag vet ju inte vad de heter.

2009-11-12 @ 20:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0