Sovmorgon

Jag fick hem en något överförfriskad man inatt så när vi skulle somna så var det någon som drog timmerstockar inne i sovrummet.
Jag vände och vred på mig, puttade och skällde och till slut blev det tyst så pass länge att jag kunde somna.
I morse vaknade jag vid 8-tiden med huvudvärk så jag beslöt mig för att somna om och kan man tänka sig, jag kunde det!
Somna om är annars  inte min starkaste sida.
I dag skall vi ner i källaren och gräva efter grejer.
Järnsängen och lampan.
Jag tror inte att vi var så smarta att vi tejpade fast skruvarna på sängen så vi får nog ge oss ut och leta möbelskruvar.
Var hittar man sådana??
På Sängjätten kanske? Knappast på IKEA.
Vi får ta en sak i taget.
Ta fram sängen är inte gjort på en grisblink.
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och försöka njuta av att jag tog sovmorgon istället för att få PANIIIK över att jag sovit bort hela morgonen.
Typiskt mig va?!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har oxå tagit sovmorgon! Nu ska jag ta tag i en gigantisk disk eftersom diskmaskinen inte vill fungera!

2009-11-14 @ 11:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0