Superlång tisdag

I kväll ska vi på utbildning i det nya lönesystemet Heroma.
Jag jobbar först till 16.30 och sedan börjar utbildningenkl 18(tror jag).
Däremellan så måste jag få mig något till livs.
Hoppas att jag hinner hem till "Äntligen hemma" kl 20.00.
Jonny vaknade nyss med migrän, igen.
Jag undrar jag om det är hans blodtrycksmedicin som spelar honom ett spratt.
Jobbigt för honom.
Själv sitter jag här och laddar för en tallrik gröt.
Jag är sugen på juice, men den är slut så det får bli en c-vitamin istället.
En lång dags färd mot natt.
Jag känner mig fortfarande förkyld.
I går när jag kom hem från arbetet så hade jag feber.
Det här var en riktigt seeeeeg förkylning.
Det måste vara den gråa och mörka årstiden som gör att man aldrig blir frisk.
Alla här uppe i Norden borde få gratis ljusterapi November till Februari.
Man saknar solen.
Nu skall jag sluta filosofera och kickstarta mig själv.
Hoppas ni får en bra dag så "ses" vi ikväll.


Kommentarer
Postat av: Marina

Här lyste solen en snabbis igår...men nu är det grå grå grå grå...

Vi har haft Heroma nu ett halvår...och det är såå mycket bättre än det gamla "e-Companion"

2009-11-24 @ 10:52:01
Postat av: Anonym

Hur gör du när du "kickstartar" - är det gröten eller??

2009-11-24 @ 11:30:16
Postat av: Anita

Det var jag som frågade......

2009-11-24 @ 11:31:04
Postat av: Nina

Haha :o) Jag/Vi på jobbet har oxå Heroma. Coolt

2009-11-24 @ 22:08:29
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0