Thuns

Jag åkte ut till Thuns igår med Knutte och hans sambosar.
När det blev bestämt att vi inte skulle åka till Östersund så orkade jag inte ladda om batterierna och åka på julfest.
Jag piffade till det i sovrummet istället med nya kuddar på sängen, tog ett par glas vin med Jonny och kollade på två avsnitt av " True Blood" i sängen.
I dag vaknade jag kl 07.15 med huvudvärk...igen :(
Somnade om och sov ett par timmar till, nu känns det ok.
På Thun´s hade de allt mellan himmel och jord.
Vi stannade inte så länge men jag gick en sväng på hemavdelningen och hittade som sagt några fina kuddar till sängen och en till farfars gamla karmstol.




På de två främre kuddarna står det på latin:
Amor Vincit Omnia - Kärleken övervinner allt.

Kommentarer
Postat av: Anita

Vad det blir fint! :O)

2009-11-28 @ 09:56:40
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0