De va de de...

Så var den dagen gjord.
I ett rykande fläng.....nästan ;)
Nu är jag så trött, så trött.
I morgon är en annan dag.
Nya utmaningar och nya möjligheter.
Känner ni så? att ni vaknar nyfikna och att varje ny dag är spännande?
Det gör jag ibland, men allt för sällan.
Jag önskar att jag hade mer variation i mitt liv, men ändå har jag säkert mer spännande saker för mig än många andra.
Nu svammlar jag.
Jag borde sova istället för att ligga här och filosofera.
Filofisera.
Vet ni att det tar 20 minuter för mig att göra köttfärssås på 1600gr köttfärs, 1 gul lök, 1 vitlöksklyfta, 2*500 gr krossade tomater, 2 buljongtärningar och 1 röd paprika.
Intressant va?
God Natt och dröm sött, dröm om mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0