God Morgon världen!

Här kommer jag.
Jag som tänkte ta sovmorgon i dag.
Det tänkte inte barnen till mina grannar.
Kl 07.00 började de att springa fram och tillbaks över golvet.
Nu är jag uppe och vaken och nu har de slutat springa.
*suckar*
Ja ja....det får man väl räkna med när man bor i ett höghus mitt i stan, men jag börjar bli lite otålig nu.
I dag är det grått och tråkigt i Uppsala igen.
Jag kanske ska på stan och möta lite ungdomar.
Knut har gäster som jag vill säga tjenis till.
I kväll skulle vi ha gått på middag men det är tyvärr inställt för deras dotter har fått influensa.
Synd :( men det är ju sånt som händer, inget att göra något åt.
Vi tar det en annan gång.
Jag och Jonny kanske skall pallra oss iväg på KROM då istället?
Vi får se.
Det känns som om det är söndag idag bara för att vi var lediga igår.
En lat dag har jag framför mig.
Jag tror jag skall läsa idag, det var längesedan.
Jag lånade ju böcker av Gubben som jag inte har rört ännu.
Men först en kopp kaffe.
God Morgon!

Kommentarer
Postat av: Anita

Godmorgon på dej med!

2009-10-31 @ 09:58:47
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0