Livet rusar förbi

Med risk för att låta tjatig så måste jag bara få säga det igen.
Shit, vad livet rusar förbi!
Jag hinner inte med.
Veckorna består endast av måndagar och fredagar.
Helgerna vet jag inte var de tar vägen.
Årstiderna swischar förbi som en film och åren bara går och går.
Själv befinner jag mig någonstans mitt i detta kaos och fattar inte vad som händer.
Herregud! är min bäbis 15 år?
Fyller Knut 21? Lika gammal som jag var när jag blev gravid med honom?
Om precis 10 veckor i dag så är det julafton.
Jag har ju precis börjat arbeta efter semestern.
Jag hinner verkligen inte med mig själv och mitt liv.
Vad måste till för att jag skall stanna upp?
När ska jag hinna njuta av det fina liv som jag faktiskt lever?
Jag har ett bra jobb en fin familj och många goda vänner.
Men det känns inte som om att jag kan njuta av detta.
Tiden går för fort.
Jag sätter hela tiden mitt hopp till nästa dag, nästa vecka eller nästa år.
DÅ skall jag göra allt det där som jag inte hann idag.
Yeah! right.
Hejja Maggan friskt humör.
Det är det som gör susen.





Kommentarer
Postat av: Vickis

Hallå! Jag håller med dig och undrar oxå vart tiden tar vägen, själv jobbar jag på att vara NÄRVARANDE HÄR & NU vart jag nu är!... ska vi inte ses snart igen? Kram!

2009-10-15 @ 22:15:30
URL: http://vickis-at.blogspot.com/
Postat av: Vickis

Hallå igen, skrev här alldeles nyss men det syns inte... Hur som helst, vore kul om ni kan & vill komma på middag hos oss lördagen den 31 oktober?

Kram! Säg JAAAAAAAAAA

2009-10-15 @ 22:52:12
URL: http://vickis-at.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0