Min pappa.

Lyssnade på Radio RIX i dag när jag hämtade Jonny på jobbet.
De efterlyste bra ordspråk som föräldrar kan säga till sina barn.
Jag tänkte ringa men ångrade mig.
Min pappa kom hela tiden med" bra tips" till mig och mina syskon.
T ex:
* Ful får man va, men inte dum!
* Kom ihåg att komma hem innan du går och lägger dig.
* Du måste komma hem kl 8...........minuter i 12.
* Det bästa p-pillret är en Tulo mellan knäna.
* Äter man för mycket så föräter man sig och lovar man för mycket så förlovar man sig.



Kommentarer
Postat av: Anita

Hahahaha - han sa mycket den mannen!

- Kom hem medans man känner igen dej!

2009-10-06 @ 09:49:07
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Eivor

Trots bara fyra och ett halvt år tillsammans, fick man höra många roliga och tänkvärda kommentarer.

2009-10-06 @ 19:10:47
Postat av: Anonym

Trots bara fyra och ett halvt år tillsammans, fick man höra många roliga och tänkvärda kommentarer.

2009-10-06 @ 19:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0