Bye bye Baby

Jaha! Då  har han flyttat igen då.
Hoppas att det blir bra den här gången nu då.
Killarna som han flyttar ihop med verkar vara jättetrevliga och roliga.
Som sagt, det blir säkert roligt att bo tre killar i 5 r ok.
I den här femman blev det tyst nu och ganska städat när alla Knuts grejer försvann från  vardagsrummet.
Jag skulle ha åkt till hans nya bostad nu och hjälpt honom att sätta upp ett tyg på väggen, men jag orkar inte ikväll.
Det får ske när jag inte är sjuk.
Då var vi fyra igen då.
Kanske man törs kolla på lägenheter igen.
En fyra i Salabacke skulle inte sitta helt fel.
Jag går ut på Bovision.se på en gång och kollar läget.
Tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0