Inte ett moln...

...så långt ögat kan nå.
Tänk va!
Det är den 24 september och man åker till jobbet i t-shirt.
I går var det närmare 20ºC i skuggan.
Det är kallt på nätterna, men tydligen inte tillräckligt kallt för att det skall heta att vi hat fått höst.
Det skall vara 5 nätter efter varandra under 10ºC för att hösten skall vara här och detta har inte hänt ännu.
Så enligt meterologerna har vi fortfarande sommar.
Å varmare skall det bli i morgon, var det någon som sa.
Skööönt.
Svårt att tro att det kommit snö i vissa delar av landet.
I dag skall vi ha kvällsmöte och planera inför föräldramötet.
Jag får skynda mig hem kl 20.00 så att jag inte missar IDOL ;0)
Tänk att det reda är torsdag, jag vet att jag tjatar om detta men jag kan inte låta bli.
Dagarna går ju så jäkla fort.
Jag önskar dig en bra dag.
Tjingeling!




Kommentarer
Postat av: Anita

Japp - fort var ordet sa Bull!

2009-09-24 @ 20:21:44
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0