Lite ditten och datten.

Sjuka gubbar.
Därför kom det inga hantverkare till oss idag och fixade köksluckor och köksbänkar.
De kommer på tisdag istället.
TRIST!!
Jag som har längtat så efter ett snyggt kök.
Nu har jag suttit och försökt kolla på Pirates of the Caribbian 3.
Men jag hade ingen ork så jag städade och flyttade runt på köksbänkarna istället.
I morgonbitti drar vi till Dalarna.
Det var visst nån Gubbe som fyllde 65 i tisdags.
Här i Uppsala är det Kulturnatten(supaskallenibitarommanärfjortisnatten) i morgon.
Så jag förutsätter att allt kommer gå lugnt till här hemma när det är FF.
Nu skall jag surfa och sedan sova.
Trevlig Helg önskar jag alla glada.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag bara kollar om det går att lämna kommentarer. Den här bloggen har varit helt Mongo de senaste dagarna. Det har inte gått att lägga in bilder och lämna kommentarer.

2009-09-11 @ 22:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0