Aj! Mitt knä.

Nu var det längesedan som jag klagade över mitt knä.
Jag börjar bli så van vid att ha ont så jag tänker inte på det längre.
Nu märks det dock att det är vår.
Vår på jobbet innebär att vi är ute mer.
Ute mer innebär att man går mer ute på gården och på promenader från gården.
Mycket gå och promenader gör att jag får ont iknät.
I dag har jag haft ont iknät och just nu har jag så ont att jag inte kan tänka klart.
Jag måste ta en värktablett om jag skall kunna sova i natt.
Jävla knähelvete!!!
"Wounded knee", sa alltid min far och klappade sig på knät.
Han hade också väldigt ont i sina knän men av helt andra orsaker än jag.
Jag blir lite orolig när jag tänker på att jag skall ha värk i hela mitt liv.
Det kommer aldrig att gå över.
Det känns surt.
Nu har jag beklagat mig klart.
Over and out.

Kommentarer
Postat av: Marina

Stackars dig - tycker synd om...kram

2010-04-27 @ 19:36:40
Postat av: Anette

http://www.backontrack-global.com/se/produkter/m%C3%A4nniska/kn%C3%A4skydd/



De hjälper !



Kram

2010-04-28 @ 07:36:09
Postat av: Maggan svarar

Ok Anette. Jag skall prova dessa. Var finns de att köpa? Gå&Löpkliniken kanske??

2010-04-28 @ 07:50:51
Postat av: Anita

Det är inte kul att ha ont! Stackars dej! Jag tycker att du ska ta kontakt med en sjukgymnnast för att få hjälp.

2010-04-28 @ 07:52:24
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anette

På mitt jobb :-)jag jobbar ju där

2010-04-29 @ 11:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0