Fredag igen då :)

I´m löööövin it!
Det är en speciell känsla som infinner sig när det är fredag.
I kväll får jag eventuellt gäster.
Det visar sig.
Ett gäng tjejer från jobbet som kanske kommer hit.
I morgon kommer svärmor....Huuuuga!...hahaha...närå, så hemskt är det inte :)
I dag öppnar jag och stänger jag på förskolan, Lovely....NOOOT!
Men det går bra, spelar ju ingen roll om man kommer 7 eller 7.30, om man går hemm 16.30 eller 17.
Det bara låter länge.
Nu ska jag sparka min man ur sängen  så att man får sig en kopp kaffe på morgonen.
Han drar till fjälls i dag som sagt.
Det är ett jäla rännande på den där gubben.
Jag har inte riktigt vant mig vid min nya frisyr ännu.
Det blev aningens för kort tycker jag, men det växer ju ut som sagt.
Ha en bra fredag så syns vi vid horisonten.



Kommentarer
Postat av: Anette

Haha du vänjer dig snart..ska man ha kort så ska det va råkort som ditt..du passar otroligt bra i det och jag är så avundsjuk..

Kram

2010-04-09 @ 07:11:02
Postat av: Anita

Hälsa svärmora! :O)

2010-04-09 @ 08:28:25
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Simon

Hej fina! Nu var det länge sen jag skrev någon kommentar. Tycker att du blev riktigt bra i håret, tufft var ordet. Hoppas du får en trevlig fredag och helg. Hälsa familjen så gott så hoppas jag att vi ses nått snart. Puss å kram

2010-04-09 @ 09:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0