Jag drar till fjällen.....

...fest hela kvällen.
Hehehe...
Ja, eller nästan i alla fall.
Jag kommer upp ikväll till Östersund så har jag hela dagen där uppe för mig själv.
Jag tar med mig en av de böcker som jag måste läsa så kanske jag får något vettigt gjort hos syrran i morgon.
Hon skall ju ändå jobba minst halva dagen.
Det blir jag, Knut och Ludwig som åker upp.
Jonny vill stanna hemma och Cale måste för han har prov i morgon plus att han jobbar både på lördag och på söndag.
Den här resan kom för snabbt på för honom, för att kunna ta ledigt.
Synd, han hade gärna följt med upp.
Nu skall  jag packa det där sista och sedan ge mig iväg till skolan.
Vi skall ha föreläsningar på förmiddagen och redovisningar på eftermiddagen idag.
Tjing Tjong
Långkalsong.

När Ture Tupp stämmer upp med sitt Tjacka Tjacka.
Då tar varje liten höna fram sin äggmaracca.
Tjacka tjacka
Tjacka tjacka.
Äggmaracca.

He he....en sång som vi lärde oss igår på musiken och som inte kan släppa taget om min hjärna.



Kommentarer
Postat av: Anita

Åhh va kul det ska bli! När kommer du då ikväll??

2010-04-15 @ 07:46:28
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Jag hoppas kunna lämna uppsala kl 17.00

2010-04-15 @ 10:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0