Så var det dags igen då...

Måndag morgon.
Jag är trött och helt slut efter en intensiv helg och mycket körande.
Det skall bli skoj att träffa mina kollegor och alla barn igen.
Jag saknar dem de veckor när jag är i skolan.
Min närmsta kollega har jag inte sett på flera veckor för hon har varit sjuk, så henne skall det bli extra skoj att få träffa igen.
Jag måste handla idag såg jag när jag kom hem igår.
Men sedan åker jag nog bara hem och lägger mig en sväng för mina ögon vill bara blunda.
Jag blev inte ens pigg när jag duschade.
Mmmm, vad gott kaffe.
Jag älskar min kaffemaskin :)
Nu måste jag skynda mig.
Ha en bra dag.



Kommentarer
Postat av: Anita

Jaaa, lite trögt var det nog i morse! ;O)

2010-04-19 @ 10:20:23
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0