Serbien



Ovo Je Balkan

Text:Goran Bregovi?

Musik:Goran Bregovi?, Marina Tucakovi? & Ljiljana Jorgovanovi?

Låttext:
Ej, Ljubice, Ljubice
pravis mi, Ljubice, zazubice
ej, stisni me, kisni me
Ljubice, na grudi, pritisni me.

Ljubis me k'o balavica
nije te sram
Beograd, Beograd,
ja bezobrazan,
Ne jednom, ne dvaput, tri puta me
Beograd, Beograd, tri puta po naski je.

Balkan, Balkan, Balkan, ovo je Balkan,
Come on!

Ej, Ljubice, Ljubice,
grudi ti, Ljubice, haubice.

Ljubis me k'o balavica
nije te sram
Beograd, Beograd,
ja bezobrazan,
Ne jednom, ne dvaput, tri puta me
Beograd, Beograd, tri puta po naski je.

Balkan, Balkan, Balkan, ovo je Balkan,
Come on!

Samo malo, samo malo,
samo malo, samo malo mu ga daj!

Ljubis me k'o balavica
nije te sram
Beograd, Beograd,
ja bezobrazan,
Ne jednom, ne dvaput, tri puta me
Beograd, Beograd, tri puta po naski je.

Kommentarer
Postat av: cinis

1 poäng...skit låt..eller så förstår man inte att den antagligen blir en hit i deras land..hehe

2010-04-24 @ 09:49:26
Postat av: Linda

O poäng Om man får ge det? Har inget att säga om låten...Blääää!!

2010-04-24 @ 14:20:49
URL: http://www.livetmedilona.blogspot.com
Postat av: Simon

1 poäng. Sååååå dålig.

2010-04-26 @ 15:51:49
Postat av: Lena

Kollade in frissan hela tiden, låten ingen hit , jag ger 1 poäng.

2010-04-27 @ 08:02:36
Postat av: Marina

Balkans egen Idol-Ola...ha ha - näää inte en chans - spektakel - ingen p

2010-04-27 @ 15:27:52
Postat av: Anita

Sorry - den klarade jag inte av, tittade oxå på hans frissa hela tiden. Det blir 0 fjälltoppar fråm Jämtland!

2010-05-04 @ 16:19:56
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0