Söndagssvammel

I dag blir vi 9 st på middag.
Vi äter upp påskmaten och lite till.
Jag tror jag skal svänga ihop en Janssons också.
Tänk om det inte räcker annars ;)
Mat, mat, mat det är väl livet det.


Smala människor irriterar mej!!! Speciellt när de säger saker som: 'Du vet, ibland glömmer jag äta'. Numera så kan jag glömma min adress, mammas mellannamn och mina nycklar. Men jag glömmer aldrig att äta. Man måste vara speciell för att glömma äta!

Appropå något helt annat så älskar jag de här två killarna från Göteborg som gör sjyssta covers med bara gura och sång.
Hellobrother heter de.







Kommentarer
Postat av: Nina

Smala människor har anorexia och är sjuka så det är igentligen mycket synd om dom, annat är det med oss :o)

2010-04-04 @ 16:33:59
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Anita

Vi blev 7 st till middag trots att Nils och Emil åkte hem.

2010-04-05 @ 10:00:29
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0