Valborgsmässoafton

Hoppas, hoppas, hoppas!!
Inget regn i dag, inte en droppe.
*Håller tummarna*
I dag är hela familjen ledig utom jag.
Jag slutar kl 13.00, men jag hoppas att jag kan ta komp och gå redan kl 12, kanske även ännu tidigare.
Jonny skall göra varsin baguette, packa vin och en filt, sedan drar vi ner till Ekonomicum-parken och trängs med alla de andra ungdomarna :)
Calle skall ha "förfest" här hemma kl 09.00.
Det är rena upp-och-ner-vända-världen idag.
Valborg i Uppsala är mysigt.
Om ni inte har varit här någon gång så föreslår jag att ni tar er tid någon gång och kommer hit på valborg.
Vilken folkfest det är!
Hoppas bara att vädret sköter sig, det är A och O en sån här dag.
Fast ju finare väder desto mer fylla på stan :(
Hoppas att min egen ungdom sköter sig ikväll.
Han har lovat, men vad vet en ko?
Nu ska jag åka och öppna förskolan.
Tjingeling!!

GRATTIS älskade storasyster som fyller 35 år i dag (eller är det tvärtom?)

Häppti Bäppti
Jo Jooo....

Kommentarer
Postat av: Anita

Tackar så mycket! :O)

2010-04-30 @ 07:33:49
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0