Ååååå.........NEJ!!!

Jag som började känna mig lite piggare igår kväll har nu feber igen :(
Vaknade för en stund sedan med den välbekanta huvudvärken.
Hostan är bättre dock :)
Men jag hade ju hoppats på att gå på jobbet i morgon och gå ut och äta ikväll.
Men det är kört :(
Bäst att man är hemma och vilar sig istället för att ge sig ut på galej.
Jag får väl sitta här med min dator och göra spellistor, sedan förflytta mig till soffan och kanske se en film eller två.
I helgen ska vi ta ner husvagnen, jag hoppas verkligen att jag är piggare då, annars blir det synd om Jonny för Calle jobbar och Knut åker Eckerölinjen.
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sedan försjunka ner i min musik.
Men förs ska jag ta en TREO.
♥Dagens outfit♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0