Äntligen fredag

I dag har jag min första öppning sedan semestern.
Kl 05.30 ringde klockan......*gäääääsp*.
Det borde vara förbjudet att kliva ur sängen så tidigt ;)
Kallt är det också, bara 10ºC visade termometern i köket när jag klev upp.
Men det ser ut att bli en solig dag.
I dag slutar jag kl 15.00 och då åker vi till Rämshytta för att fiska kräftor, så det blir en sen natt.
Hoppas att jag orkar och hoppas att det inte stormar som det gjorde i fjol.
Hoppas att "Gubben" har köpt hem mycket Calvados så att man har något att finna kraft i.
Nu måste jag packa färdigt.
Vi ses via mms till bloggen i helgen, jag släpar nog inte med mig min dator.
Puss å kram hela dan!

Så här glada var jag och syrran i fjol när vi fångat en massa kräftor.



Kommentarer
Postat av: Anita

Det ska bli så roligt - nu ses vi snart! :O)

2010-08-20 @ 08:33:46
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: cinis

Lycka till!!!!

2010-08-20 @ 15:21:28
Postat av: Nina

Ha så trevligt! :o)

2010-08-20 @ 15:29:08
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0