Astma

I natt har jag knappt kunnat andas.
Hur kan man gå från frisk till sjuk på bara ett par timmar?
Vilken tur att jag hittade min astmamedicin!!
Utan den så hade jag inte överlevt, känns det som.
I dag känner jag mig liiite piggare än i går.
Jag har nog ingen feber, tror jag.
I dag ska jag kolla på film.
Synd bara att mina två nya filmer ligger i husvagnen.
Jag hittar säkert någon gammal rulle att glo på.
Jag kanske skall tvinga Calle att kolla på "Dansar med vargar med mig".
Hehehe!
Solen skiner idag....Härligt!
Jag skall prova att ta en promenad runt kvarteret för att kolla statusen på min astma.
Hur mycket hostar Maggan när hon rör på sig?
Hoppas att din onsdag blir lite skojigare än min.
Host, host, host!!

♥Dagens outfit♥

Kommentarer
Postat av: Anita

Hoppas att du snart blir frisk! <3 :O)

2010-08-25 @ 18:00:42
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Nina

Vilken jättestor :o)

2010-08-25 @ 18:19:00
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Maggan svarar

Anita: Tack!

Nina: I like it big :)

2010-08-25 @ 18:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0