God morgon

I natt har jag sovit liiiiite bättre men alls inte bra.
Jag har haft ont i ryggen och drömt mardrömmar.
Jag har säkert vaknat 6 ggr i natt, det är skitjobbigt.
I dag skulle det vara sol och 22ºC men ännu ser man inte röken av någon sol.
Nä, än så länge är det grått och regning men det kan ju bli bättre framåt dagen, jag tar shorts och hoppas på det bästa :)
I går var det ju också mulet men hett och kvavt så man knappt kunde andas.
I eftermiddag så måste jag handla lite så att grabbarna har mat när vi åker till Dalarna och sedan måste jag packa.
Vi ska ju fiska kräftor i Rämen i morgon natt, då är det bäst att man är ordentligt rustad med ordentliga kläder.
Förra året så hällregnade det och blåste halv storm på den där lilla sjön.
Regnkläder och stövlar är absolut ett måste.
Mina stövlar har spruckit så jag måste på JULA i em och köpa nya.
Det finns bra arbetskläder på JULA har jag sett.
Nu måste jag hänga tvätt och käka gröt.......nä, inte samtidigt förståss:)
Jag önskar dig en bra dag.
SIMMA LUGT!!


Kommentarer
Postat av: Anita

Vi ses sanart! :O)

2010-08-19 @ 08:03:27
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0