God "morgon"

Nu har jag graderat upp min Spotify till Spotify Premium.
Inga mer reklampauser och mycket mer musik att välja mellan.
Jag trodde dock att jag kunde koppla den till min mobil nu, men då måste man ha en IPhone eller en Androidmobil :(
Det kommer nog att bli en Iphone i December när jag får byta min mobil.
I dag ska "Tjockisen" åka hem till Örebro och jag skall packa inför studiedagarna som är på måndag och tisdag.
Den här gången så ska vi åka till Grisslehamn och bo på  Hotell Havsbaden.
Det kommer nog att bli både mysigt och givande.
Vi har tur som får åka på så fina studiedagar varje år.
Nu börjar det röra sig i huset, kanske att min familj och vän börjar vakna upp från de döda nu :)
Ha en skön söndag så "hörs" vi lite senare.


Kommentarer
Postat av: Anita

Åhhh vad mysigt att få komma iväg! :O)

2010-08-15 @ 12:46:08
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: V.I.C.K.I.S.

God morgon partypinglan ;o)

Frulle på ballen oxå kanske?

2010-08-15 @ 13:07:27
URL: http://vickis-at.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0