Söndag

I dag har vi en del på vår att-göra-lista.
Vi skall åka till Spikgatan nu och slänga skräp.
Släpet skall lämnas tillbaks senast kl 11.00.
Sedan skall vi åka och plocka bort det sista vid husvagnen.
Jag skulle vilja ge mig ut i skogen och se om jag hittar lite svamp.
Jag undrar om det är bakluckeloppis ute vid Ulva i dag?
Sedan skulle jag vilja åka på IKEA och köpa rullgardiner till mitt sovrum jag vaknar ju så fort solen går upp eftersom det blir så ljust i rummet.
Men vi vet ju alla hur det slutar när jag åker på IKEA;)
Skall köpa: rullgardiner för 400 :-
Köper: en massa bra-att-ha-grejer för 4000:-
Så vi får se om jag har råd att åka dit idag :)
När jag kommer hem så vill jag riva bort mattan ochh kasta möblerna på balkongen för att ställa dit mina "nya" möbler. Egentligen är det bordet som vi har utanför husvagnen men det får stå på "ballen" över vintern.
På RUSTA har de korgstolar som jag skulle vilja köpa och ställa dit.
De kanske har REA på sommarmöbler nu om vi har tur.
Köpa, köpa, köpa :) det är mitt liv de se.
Nu är det slut på kaffe och min huvudvärk är inte så elak längre så nu ska jag sätta fart med min söndag.
TODELOO!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0