Spellistor

Jag har legat/suttit hela dagen framför datorn och gjort spellistor på Spotify.
Det är roligt att leta efter sina favvolåtar.
Jag har gjort Gamla godingar, 80-tals favoriter, min bästa hårdrock, jazz,  Favoriter just nu.
Det är som att sitta och göra blandband var det en kompis som skrev på fejjan, och precis så är det, fast mycket enklare och det går mycket fortare.
Man blir så nostalgisk när man hittar en gammal låt som man inte hört på år och dagar.
Ni som har länkat Facebook med Spotify kan gärna gå in på min sida och lyssna på min musik.
Nu ska jag sova, jag fortsätter med musiken i morgon.
Jag har blivit liiiiite, lite bättre i hostan nu på kvällen.
Hoppas att jag får sova i natt.

Kommentarer
Postat av: V.I.C.K.I.S.

Visst är det kuuuuul!

2010-08-26 @ 00:59:18
URL: http://vickis-at.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Have fun! :O)

2010-08-26 @ 02:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0