Hemma

Måste stanna hemma i dag också.
Jag har så´n astma att jag knappt kan andas.
Ute är det -20ºC så där ute kan jag absolut inte andas.
Jag hostar nästan lungorna ur mig här inne.
Jag tror inte att jag har feber idag, alltid något.
Idag skall jag ligg under en filt i soffan och kolla på tv.
Tända ljus och bara vila mig.
Jag vill bli frisk nu, genast, bums, på momangen.
Nu skulle jag ha haft en så´n där Onepiece och lufsat runt i här hemma.
Vill ha!
Vi har slut på kaffebönor också, så idag måste jag dricka bryggkaffe, tar det aldrig slut på elände? ;)
Hoppas att du får en bra Onsdag i kylan.
TJINGELING



Kommentarer
Postat av: Anita

Jag fryser oxå!

2010-12-02 @ 08:53:28
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0