Host, host, host...

Ja, det är för jäkligt va jag hostar.
Men jag mår bättre i dag än i går, mycket bättre och det känns skönt.
Det är fruktansvärt att gå till jobbet och inte vara hundra.
Man kan ju inte ta det lite lugnt på mitt arbbete direkt.
100% eller inget alls är vad som gäller.
I dag skall vi gå till stora backen och åka pulka har ungarna önskat, jag får ta med mig någon ung tjej som kan springa upp och ner i backen :)
Mer kakor skall jag baka ikväll (om jag orkar) Toscakaka och Hallongrottor får det bli.
Jag har beställt Neg....Chokladbollar av Eva också skall jag baka en saffranskaka, så köper jag ett par sorter och sedan får det räcka för en vecka och duga för en fluga.
Nu är det jul här i vårt hus, julen är kommer hopp faderallan la...
Nä, här blir det inga barn gjorda, nu måste jag sätta fart.
Åååå, vad det är härligt att känna sig bättre, allt är inte så förgjordat jobbigt. Energin kommer tillbaks och rinner genom hela min kropp.
Jag kanske t om kan träna i slutet av veckan :)
Det här kommer att bli en bra dag.

Ett litet visdomsord på vägen:
"Man väntar så länge på att bli vuxen, men det blir man inte. - Man blir bara äldre"



Kommentarer
Postat av: Anita

Så bra att du känner dig bättre! Lycka till med kakbaket! :O)

2010-12-07 @ 08:34:15
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0