Host, host, host...

...host, host, host, host, host!!
Det är väldans hostigt i dag.
Antagligen betyder det att jag håller på att bli frisk, att allt "gucka" i lungorna håller på att lossna och komma upp (sorry for beeing disgusting).
Jag vill tro att jag håller på att bli frisk i alla fall för jag orkar inte vara sjuk mer, orkar inte, vill inte....*suck*
I natt har jag hostat så att min medvetslöse andra hälft har vaknat och det hör inte till vanligheterna.
Han brukar sova förbi stormar, festande ungdomar och skrikande grannar utan några som helst problem.
I dag skall jag börja kolla på min DVD-box som jag köpte för ett tag sedan och som jag har glömt bort de här sjuka dagarna, nämligen "Mot alla vindar".
Kommer du ihåg den serien?


Kommentarer
Postat av: Anita

Krya på dej!<3

2010-12-02 @ 08:55:01
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0