Julklappar

I dag ska vi åka och handla alla julklapparna.
I alla fall de flesta.
Vi har ett litet hum om vad vi skall kolla på till killarna, men det brukar inte bli de saker som vi tänker från början.
När man kommer ner på stan eller  in på Gränby så kommer man på andra saker.
Familjen Munther uppe i östersund är klara, de paketen fick syrran med sig upp förra helgen.
Så nu har vi "bara" våra egna barn kvar.
Det är svårt att handla julklappar.
Man vill ju hitta "den där" presenten så att deras små stjärnögon skall tindra på julafton.
Ja, jag vet! De är ju inte barn längre, men jag är barnsligt förtjust i att handla julklappar :)
Det blir nog bra, det är ju inte så att de kommer att bli missnöjda precis.
Nä, nu får han vakna den där slöfocken som jag är gift med.
Upp å hoppa!!!
Här skall det handlas julklappar!!



Kommentarer
Postat av: Nina

Vi är ganska lika du och jag :o)

2010-12-04 @ 11:34:30
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Nina: Ja, vi är lika tjocka, lika snygga, lika roliga och lika knasiga :)

2010-12-04 @ 18:29:00
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0