Klantigt

I dag åkte jag upp på Gränby för att köpa en julklapp til julfesten på fredag men nu kom jag på att gjorde allt annat utom att handla julklapp.
Klantigt!
Nu måste jag göra det i morgon fastän jag jobbar hela dagen och sedan har kvällsmöte :P hur jag nu skall hinna det?
Jag städade frysen och hittade två tupperwarebyttor med hönsbuljong som jag slängde, men när allt låg i slasken och rann bort så såg jag att jag kastat min hemmagjorda äppelmos som jag sparat för att ha nu i jul.
KLANTIGT!
Jag skulle köpa socker idag så att jag kan baka en sorters kakor till men det glömde jag så nu blev det inga kakor ikväll heller.
Klantigt!
Jag tror att jag går och lägger mig så att det inte blir klantigheter i dag.
Natti Natti!


Kommentarer
Postat av: Anita

Ja, omärkta lådor i frysen kan vara lite svåra! ;O)

2010-12-16 @ 09:21:40
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0