Mitt nyårslöfte

"Jag lovar mig själv att försöka njuta hela 2011. Jag skall äta god mat och njuta av livet. Jag skall träna och göra saker som jag mår bra av. Jag lovar att jag skall säga ifrån när folk sätter sig på mig och jag skall vara rak och ärlig med mina medmänniskor. Jag skall umgås med människor som jag mår bra av och jag skall inte tänka så mycket på vad andra tycker och tänker om mig. Jag skall kosta på mig goda viner och jag skall försöka gå på många konserter och uppträdanden eftersom detta är bland det bästa jag vet. Jag skall försöka att hålla min familj i ett kärleksfullt grepp och inte lägga ner energi på att klaga på skitsaker. Jag skall försöka att hålla i mina pengar eftersom de har en förmåga att slinka genom mina fingrar som smält glass. Jag skall älska mig själv och titta på mig själv varje dag och säga till mig själv att jag är bra, istället för att slå på mig själv hela tiden."

Kommentarer
Postat av: Anita

Det där skulle jag kunna kopiera men det är ingen mening - jag kommer inte att hålla något av det! Lycka till med 2011! <3

2010-12-29 @ 11:35:27
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0