♥Barn♥

Det har varit en ganska tröttsam dag.
Jag vet inte varför.
Man har ju bara sånna här dagar ibland utan att veta varför.
Dagens bästa är i alla fall barnen.
Jag får så mycket possitiv energi från barnen hela tiden.
De är så goa och mysiga.
I morse var det en fyraårig tjej som bedyrade mig sin kärlek framför sin mamma.
Till slut vände hon sig om mot mamman och sa: Å jag gillar dig också!
Hahaha....så störtskönt!
Mamman skrattade och sa att det var ju kul att veta att man kom på andra plats :)
SÖTHÖGAR!♥
Utan ungar så skulle jag nog inte klara mig.
Tänk att få en sån där supergosig kram från en tvååring.
Eller ett förtroende av en femåring.
Tänk när den där svårflörtade ettåringen ger dig sitt första leende.
DÅ vet man varför man har valt att arbeta på förskola.
Jag älskar mitt jobb trots att det ibland är mer än lovligt påfrestande.




Kommentarer
Postat av: Anita

Jaaa, du är duktig som orkar med och står ut. :o)

2010-02-18 @ 23:08:10
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Lena

Jo, men så är det! Det är ju tack vare barna som man orkar.

2010-02-19 @ 07:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0