Hemtenta.... Aaarrghhh....!!

Att ha ording och reda på mina papper är INTE min starka sida.
Nu när jag läser den här kursen så känns det viktigt att någon slags struktur i alla fall.
Därför så måste jag sätta mig i kväll och sortera bland mina papper och kolla så att allt ligger på rätt plats.
Det är många uppgifter som skall göras och det är viktigt att inte missa någonting.
Jag har huvudvärk och känner mig stressad över allt som skall göras.
Jag vet att jag lugnar ner mig när jag väl sätter mig ner och benar upp allt i tur och ordning.
Därför är steg ett att sortera ooch få i ordning på alla mina papper.
Jag kan inte åka ut till Gottsunda och titta på kläder ikväll så jag kan lika gärna sätta mig med mina papper istället.
Inte lika skoj som shopping men nödvändigt.
Jag har fått en jätte bra mapp av Jonny så det skall nog gå bra.
Men nu skall jag surfa runt lite innan middagen.
I morgon får vi sovmorgon igen 9.15-16.00, rena semestern ju.
Jag trodde att jag kanske skulle vara piggare nu än när jag varit en hel dag på jobbet men jag känner mig helt manglad.
Det är ju såå mycket nya intryck hela tiden.
Jag fattar inte hur min hjärna skall kunna ta in all information?
Jag måste lära mig att ta en dag i taget, inte gå händelserna i förväg och få panik.
Ordet Hemtenta får mig att känna ångest och vilja kräkas.
En sak i taget.
En sak i taget.
En sak i taget.
Också andas vi.....


Kommentarer
Postat av: Anita

Knoga bägge nävarna och snappla av! Det kommer att gå jätte bra!

2010-02-01 @ 20:47:28
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Nina

Heja heja! Jag tror på dej! Pöss

2010-02-01 @ 21:11:12
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Heléne

Du kommer att klara detta hur bra som hellst!!! Tro på dig själv och tänk att en gör så gött en kan! Kram

2010-02-01 @ 21:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0