Födelsedagen!

I går var det Jonnys dag.
Jag försökte skämma bort honom hela dagen.
Jag och Calle åkte och handlade en god middag och
sedan hämtade vi Knut.
Vi spelade ett gammalt brädspel som vi köpte 1990, tror jag.
BRAINSTORM!


Innan middagen så tog vi oss en sväng-om i vardagsrummet.


Till middag bjöd jag på:
Löjrom & rödlök på smörstekt toast
Havsabborre med nypotatis i smör och vitvinssås
Honungsmelon med varm jorgubbssås, glass & grädde.
Sedan drog vi ner på stan och gick till Baren Baren.

Ungdomarna kom förbi vid 1-tiden. SKOJ!

Ja, det var en redig födelsedag.
Idag skall vi bara slappa av förståeliga skäl.
TJINGELING!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här är det oxå slappt idag!

2010-02-28 @ 15:38:11
Postat av: Vickis

Men gud så söta ni är!

Grattis Jonny, en dag försent men bättre sent än aldrig!

Kom hem från Vemdalsskalet ikväll, vore kul att ses, kanske till helgen??? Kramar

2010-02-28 @ 21:10:29
URL: http://vickis-at.blogspot.com/
Postat av: cinis

Världens finaste par...Meee like.....puss på er

2010-03-01 @ 02:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0