Orolig

I natt har jag sovit oroligt.
Jag har vridit och vänt på mig, vaknat hela tiden och drömt en massa konstigt.
Otäcka drömmar om att man sviker mig och elaka ansikten som hånflinar åt mig.
Usch!
Den här natten var evighetslång och nu är jag så trött, så trött.
Det känns som att jag knappt har sovit en blund.
Jag har kvar oroskänslan i magen, undrar vad som skall hända?

I dag är det fortfarande kallt, minus sexton grader.
Jag jobbar min sista dag för den här veckan, i morgon har jag tagit ut tid för att kunna studera.
Jag måste bli klar med alla uppgifter den här helgen för nästa helg kommer Nina och då vill jag inte ha något skolarbete hängande över mig. Då räcker det med att behöva tänka på min bästis och på Björm Skifs :)

Jag hoppas att du får en skön torsdag utan obehagliga överraskningar.
Jag hoppas att min oro är obefogad.


Kommentarer
Postat av: Anita

Hoppas att din dag oxå blir bra! Kraaam! :o)

2010-02-25 @ 06:49:13
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Frida

jo då, jag fyller år idag och är redan bakis hehe ha en bra dag du med

2010-02-25 @ 10:24:38
URL: http://nfriida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0