Skolan

I dag börjar jag min utbildning "på riktigt".
Jag hoppas att det blir roligt och lärorikt.
Det känns skönt med ett avbrott i den annars ganska inrutade vardagen.
I dag går jag mellan kl 10.15 - 16.00.
I kväll skall jag ut till Gottsunda och titta in på Victorias utförsäljning.
Min kompis vet ni som säljer kläder på äldreboenden och så.
Hon som jag köpte min snygga jacka av.
Hon har 50% rea på hela sitt klädlager.
Jag skall ta med mig några tjejer från jobbet och åka dit.
Nu måste jag packa så att jag får med mig alla papper som jag skall lämna in i dag.
Vi "ses" väl ikväll igen hoppas jag.


Kommentarer
Postat av: Marina

Ser att ni har -4...vi hade -30 imorse när jag åkte till jobbet...och nu är det -27. Så ha en bra dag i "värmen"..;o)

2010-02-01 @ 10:37:45
Postat av: Anita

Hoppas att du får en bra dag!

2010-02-01 @ 10:49:38
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0