Bio

Snart skall vi på bio.
Ikväll skall vi kolla på den sista filmen i  Stieg Larssons triologi.
"Luftslottet som sprängdes"
Jag har gillat de andra två filmerna så jag hoppas att detta inte blir en besvikelse.
Jag har ännu inte läst böckerna.
Jag skall göra det senare när inte filmerna finns så färskt i minnet.
Vi skall gå med goda vänner, Johan och Victoria och efter filmen skall vi ta en öl (eller två).
Jag har aldrig varit på Wiliam´s, undrar om de kan vilja gå dit?
På Thun´s blev vi 2000 kr fattigare men vi hittade bra kläder, snygga kläder och två lampskärmar.
Nu skall jag lira GT med Jonny och sedan skall jag hoppa ner i badet med mitt nya badskum och ett glas vin.
Skön lörda´på re!


Kommentarer
Postat av: Anita

Ha så kul! Jag tyckte filmen var bra!

2010-01-30 @ 15:01:26
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Marina

Prover att lämna en kommentar för tredje gången...;/

Åhhhh...badkar - me want!

2010-01-30 @ 19:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0