En sanitär olägenhet

Jag var innne på yngsta sonens rum idag.
Där är det så stökigt och smutsigt att man får äcklerysningar bara av att stå där inne.
Jag kunde inte hejda mig, jag vara bara tvungen att göra något.
Nu har jag fyllt tvättkorgen med skitiga och rena kläder om var annat.
Jag har fyllt tre skräppåsar med just skräp som bara låg på golvet.
Chipspåsar, godis påsar, papper, chokladpapper, glasspinnar och andra onämnbara saker som ligger i ett tonårsrum.
Jag har fyllt två påsar med pant!
Vad är det för fel? Hur kan man vilja bo så där?
Jag skrev ju i förrgår att jag inte tycker om att städa, men det där är ju rena katastrofen.
Så äckligt har det aldrig varit här hemma.
Tonårskillar är ett särskilt släkte, helt klart.
Nu gör jag inget mer där inne, nu får han komma hem och göra resten själv.
Bläk!!

Kommentarer
Postat av: Marina

Jag har en av varje...;o)En som vet hur man gör och en som inte verkar ha den blekaste..:/

2010-01-24 @ 15:44:11
Postat av: Anita

Jag har oxå olika sorter - en som inte bryr sej ett skvatt, en som tar tag i saker när det är ett måste och så en som nästan är pedant ( bara nästan!;O)! Och så har jag Pelle som skyller på alla andra....

2010-01-24 @ 17:34:37
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Sonen är klar nu. Det är rent och fint och luktar Ajax. Phu, vad skönt!

2010-01-24 @ 19:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0