Fetmätt...

...på smågodis.
Ingen skön känsla.
Jag var ju av med mitt sötsug ända tills julen kom.
För mycket choklad, kola och knäck och sedan var det kört.
Nu måste jag in på den rätta banan igen.
Inget godis och mer grönsaker..
Tänk att det skall vara så svårt att leva efter den regeln.
Det låter ju inte så svårt, eller hur?
Inget godis!
Mycket grönsaker!
Inget godis!
Mycket grönsaker!
Inget godis!
Mycket grönsaker!
Det var mitt mantra hela hösten och jag mådde ju så bra.
Ingen magkatarr och inte så här äckligt mätt.
Jag börjar imorgon........efter bion....  :)

Kommentarer
Postat av: Anita

Nää, bättre att ta sockerkicken i vinform! ;O)

2010-01-23 @ 00:20:13
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0